FORO LECTOR

Busca el llibre que estàs llegint i escriu el teu comentari sobre ell. Entre tots i totes farem un gran debat de la biblioteca d'aula.

dimarts, 21 de desembre del 2010

UNA SETMANA TIRANT DE ROCK


El Guillem rep el mateix dia dues notícies, una de bona i una altra de dolenta. La bona és que Els Pets, el seu grup de rock preferit, actuen a València, la seua ciutat; i la dolenta és que li han donat les notes i que ha suspès tres assignatures. Sap del cert que els pares no el deixaran anar al concert i, a més a més, no li queden diners per comprar l'entrada. Amb tot i això, ell està ben decidit a assistir-hi. El Guillem passarà tota classe de peripècies i aventures a fi de poder anar al concert. Creus que ho aconseguirà?

8 comentaris:

  1. M'ha agradat molt, perque parla sobre fets de la vida real i que de vegades passen. Com ara en aquest fet, de que el teu grup de música favorit toca en el teu poble i no hi pots acudir perque els teus pares no et deixen per haver suspés algunes assignatures.

    ResponElimina
  2. Aquest llibre es fantàstic perque xpresa situacions de la visa qüotidiana que ens poden pasar en un moment o en un altre. Expresa el que s'uposadament faries si tocara el teu grup de musica favorit a la teua ciutata i no hi pugueres anar. En general el llibre es molt realista i divertit!

    ResponElimina
  3. Aquest conte està molt be perquè tracta d´un xiquet que viu coses que ens poden passar a qualsevol persona

    ResponElimina
  4. Aquest conte es molt divertit i parla de coses que ens poden pasar en qualsevol moment Com per example que el teu grup d'amics van a fer una fiesta i ta mare no el deixa perque has suspes o de mal conportament

    ResponElimina
  5. Aquest llibre es molt interesant , perque tracta de la vida d'un xiquet, que els estudis en general no se li dònen molt bé i els pares el castiguen a no anar al concert dels Pets, per haver suspes la llengua.
    M'ha agradat molt.

    ResponElimina
  6. Este llibre es molt bonic i divertit us agradara molt jo en este llibre m'eue pasat super be us el recomane es riureu molt en el llibre.

    ResponElimina
  7. ha estat be jo per als llibres sóc una mica dificil per a elegir però este llibre esta divertit però al principi m'he he aborrit una mica

    ResponElimina
  8. Aquest llibre es al·lusinant!!!

    Això li pot passar a qualquiera, i jo m'hi imaginava que aniria al concert pero no

    ResponElimina